Maatwerk

Ordersysteem


Over

BoersWeb

In 2008 zijn wij gestart met het bouwen van websites en webshops. In de jaren die volgden, is onze kennis en ervaring steeds meer uitgebreid richting maatwerk webapplicaties, zoals werkbonnensystemen, facturatiemodules en koppelingen.


2008

Websites en webshops

In 2008 is Ton gestart met het bouwen van websites en webshops, de eerste jaren naast het volgen van een opleiding tot softwaredeveloper.

In de beginjaren waren dit vooral platte PHP-websites, Joomla-websites en PrestaShop-webshops. In de jaren daarna volgde nog een heel scala aan verschillende codetalen en verschillende CMS- en webshop-systemen, waaronder WordPress/WooCommerce en Magento.

2012

Maatwerk websites

Vanaf 2014 zijn we ons wat meer gaan toeleggen op maatwerkwebsites en webshops.

Deels was dit nog wel in bestaande systemen zoals WordPress en Magento, maar aangevuld met eigen modules en code. Onze klantenkring bestond toen vooral uit webbureaus die op zoek waren naar wat meer technische kennis ter aanvulling van hun eigen, vaak grafisch sterk onderlegde, afdelingen. Zo bouwden we een vergelijkingswebsite, een uitgebreid meldingsplatform en klantenportals.

2014

Maatwerk (software)

Voor een grote Spaanse verhuurorganisatie, waarvoor we eerder al een website mochten ontwikkelen, werden we gevraagd om de volledige kantoorprocessen te automatiseren en te koppelen aan de website.

Via een centrale backoffice mochten we de verhuurregistratie, schoonmaak, financiële afhandeling en onderhoudsplanning in vijf talen bouwen.
Alle processen en stakeholders kwamen daarin samen: de verhuurder (woning eigenaar), de beheerder (schoonmaak, ontvangst en lokaal aanspreekpunt), de huurder (met een eigen portal waarop ze ook extra’s konden bestellen voor tijdens hun verblijf), en onze klant die de administratie, marketing, verhuur en afhandeling verzorgde.

2019

Kantoor en personeel

Sinds 2019 zijn we gevestigd in het Beeldhuis in Goes. Daardoor kunnen we ook makkelijker klanten ontvangen en is er ruimte voor personeel.

Dit heeft als voordeel voor onze klanten dat de kennis niet meer afhankelijk is van één persoon, maar verdeeld is over het team.

Tevens kunnen we nu wat grotere projecten aan, zodat we elk met onze eigen specialismen mogen bijdragen aan een complete (maatwerk)softwareoplossing.

Anno 2025 zijn we met vier programmeurs en twee parttimers die ondersteunende werkzaamheden verrichten.

2021

SnelStart implementatiepartner

Omdat wij al veel koppelingen hadden gebouwd met SnelStart, zijn we in 2021 – toen de SnelStart-implementatiepartner van Zeeland stopte – ook implementatiepartner geworden van SnelStart.

Onze maatwerksoftware kunnen we ook koppelen aan andere bestaande (boekhoud)software.

Wij kunnen u onder meer helpen met:
  • Sjablonen en vrije velden inrichten
  • Import en exportprofielen
  • Rapporten en overzichten

En nu...

Wij zijn trots op onze klanten van het eerste uur - maar ook op de bedrijven en organisaties waar we recent voor mochten starten.

Wat kunnen wij voor u betekenen?
Neem contact met ons op voor SnelStart - inrichting optimalisatie, softwareadvies of voor het bouwen van een maatwerkoplossing?

Logo MijnPakketDienst Logo Baaij Belastingadviseurs Logo Cleijsen Logo Sturm Eieren Logo Mega-Schutting Logo ProFcom-IT Logo Fraanje Logo Aangeenbrug Electro Logo Arco de Visser Logo Van den Berge Techniek Logo Zeeland Autolease Logo Boers Agro Logo Praktijk Hoogbegaafd Logo MijnPakketDienst Logo Baaij Belastingadviseurs Logo Cleijsen Logo Sturm Eieren Logo Mega-Schutting Logo ProFcom-IT