Maatwerk

Ordersysteem


Implementatiepartner van

SnelStart

Wij zijn implementatiepartner van SnelStart. SnelStart is een boekhoudsoftware voor het MKB en biedt naast de boekhoudsoftware ook een kassasysteem aan.

Inrichten

Voor een eenvoudige/ standaard administratie kunt u na aanmelden vrijwel direct aan de slag.

Optimaliseren

Wij nemen graag samen met u uw huidige proces onder de loep.

SnelStart kassa

Specifieke kassa-hardware en softwareoplossing voor retail en horeca.


Implementatie en inrichten

Nieuwe SnelStart administratie

Overweegt u SnelStart te gaan gebruiken voor uw administratie of heeft u recent SnelStart aangeschaft? Wij helpen u graag op weg met een persoonlijke aanpak.

Voor een eenvoudige/standaard administratie kunt u na aanmelden vrijwel direct aan de slag. SnelStart heeft een standaard rekeningschema dat u kunt gebruiken.

Wilt u juist wat laten aanpassen of inrichten, zoals sjablonen, rapporten, artikelen, een bankkoppeling of data importeren, dan kunt u bij ons terecht. Als lokale implementatiepartner van SnelStart kunnen wij u verder helpen met de implementatie van SnelStart voor uw administratie.

De meeste vragen en aanpassingen kunnen wij op afstand voor u verzorgen. Indien u dat wenst, kunnen wij ook fysiek bij u langskomen of bent u welkom bij ons op kantoor in Goes.
  • Sjabloon instellen
  • (Bank)koppelingen
  • Importeren & exporteren

Optimaliseren

Bestaande administratie

Gebruikt u al langer SnelStart? Dan kan het verstandig zijn om uw proces eens door te nemen.

Gebruikt u alle onderdelen al maximaal, of zijn er dingen die nu omslachtig werken en wellicht uitgeschakeld of aangepast kunnen worden?

Wij nemen graag samen met u uw huidige proces onder de loep om te zien wat er nog veranderd of geoptimaliseerd kan worden.

Tijdens een sessie bij u op kantoor, op afstand of bij ons op kantoor in Goes bespreken we graag gezamenlijk waar u nu tegenaan loopt of wat nog veel tijd kost. Gezamenlijk kunnen we dan kijken wat een oplossing kan zijn: een koppeling, aanpassingen binnen SnelStart of het activeren van extra functionaliteiten.

Voor horeca en retail

SnelStart kassa

Sinds 2024 heeft SnelStart ook een specifieke kassa-hardware en softwareoplossing voor retail en horeca.

Gekoppeld met uw SnelStart worden kassabonnen als orders of verkoopboekingen aangemaakt en betalingen direct verwerkt in uw administratie.

Producten, voorraadbeheer en eventuele terugkerende klanten kunnen beheerd worden in SnelStart 12.

Benieuwd naar de softwareoplossing? Meld u aan voor een vrijblijvende demonstratie bij ons op kantoor in Goes.
  • Geldlade en pinbetalingen
  • Met of zonder voorraadbeheer
  • Handscanner voor (buiten) bediening

SnelStart uitproberen?

Wilt u starten met SnelStart?

Als u zich aanmeldt via onze partnerlink, kunnen wij u de eerste keer op afstand, in een half uur, vrijblijvend advies geven over het gebruik van SnelStart.

Voor algemene vragen kunt u altijd terecht bij de klantenservice van SnelStart. Voor meer bedrijfsspecifieke vragen of de inrichting kunnen wij u tegen een vast uurtarief verder helpen.
  • Meld u aan via onderstaande link
  • Neem contact met ons op voor een afspraak
  • Wij geven u op afstand, in een half uur, vrijblijvend advies hoe u SnelStart het beste kunt gebruiken
Logo MijnPakketDienst Logo Baaij Belastingadviseurs Logo Cleijsen Logo Sturm Eieren Logo Mega-Schutting Logo ProFcom-IT Logo Fraanje Logo Aangeenbrug Electro Logo Arco de Visser Logo Van den Berge Techniek Logo Zeeland Autolease Logo Boers Agro Logo Praktijk Hoogbegaafd Logo MijnPakketDienst Logo Baaij Belastingadviseurs Logo Cleijsen Logo Sturm Eieren Logo Mega-Schutting Logo ProFcom-IT